مصاحبه آرشیو خبر ها
بوفون فردا بازی نمی کند ، هافبک مورد نیاز لزوما پست 10 نیست [ تکمیلی ]

بوفون فردا بازی نمی کند ، هافبک مورد نیاز لزوما پست 10 نیست [ تکمیلی ]

در آستانه ی دیدار پایانی تیم های یوونتوس و سمپدوریا، ماسیمیلیانو آلگری اعتقاد دارد تیمش توجه خود را به فینال کوپا ایتالیا معطوف کرده است و می خواهد با برتری، فصل را به پایان ببرد:

 

بونوچی روی نیمکت نخواهد بود، من تا الان 11 بازی پیاپی دنیله روگانی را در ترکیب ثابت گذاشته ام و می خواهم او قبل از دیدار فینال کوپا ایتالیا استراحت کند. فردا قطعا بونوچی، بارزالی و کیه لینی بازی خواهند کرد و کیه لینی باید حداقل یک ساعت بازی کند. الکس ساندرو محروم است، پس اورا بازی خواهی کرد. پریرا احتمالا می تواند از ابتدا به میدان برود، نتو هم از ابتدا بازی می کند تا برای فینال کوپا ایتالیا آماده باشد.بازی دادن به نتو عادلانه خواهد بود ، او برابر ورونا بازی کرد و فردا هم یک بازی دیگر خواهد داشت ، فقط به این طریق می تواند دوباره آماده شود و اعتماد به نفسش را پیدا کند.هرنانس در برابر مدافعان بازی خواهد کرد و دیبالا و مانژوکیچ زوج خط حمله هستند.تنها کسی که مصدوم است خدیرا است و شانسش برای رسیدن به فینال کم است.ظاهرا تمام ترکیبم را برای بازی فردا لو دادم!!

 

آلگری در مورد مصدومیت ها هم صحبت کرد :

 

دیروز ما کل بعدازظهر را در مورد مشکل مصدومیت صحبت کردیم ، بیشتر از سال قبل دچار مصدومیت شدیم و مشکلات زیادی با ماهیچه ی ساق داشتیم ، خدیرا همیشه از این مشکل رنج می برد ، اما امسال ۲۵ بازی در لیگ ، ۴ بازی در لیگ قهرمانان و یک بازی در کوپا ایتالیا انجام داده و خوب کار کرده است چرا که بازیکن با مهارتی است.سال بعد باید بهتر برایش برنامه ریزی کنیم اما من از مشارکت خدیرا در این فصل راضی هستم. موراتا در بازی آخرش دچار ضرب دیدگی شد و به خاطر خونمردگی ایجاد شده در پایش نتوانست برابر ورونا بازی کند. دو روز است که با تیم تمرین کرده و در بازی مقابل سمپدوریا و میلان با ما خواهد بود.مشخصا هر سال مثل هم نیست.فصل قبل ما کمی دیر شروع کردیم و سه هفته بعد از تمرین های سنگین بدنسازی باید سوپرکاپ را بازی می کردیم ، پس کمی ریسک کردیم که در نهایت موجب چندین مصدومیت شد ، اما ریسک های مصاحبه شده ضروری هستند.من ترجیح می دهم که ۲۰ مورد مصدومیت داشته باشم و اول شوم تا اینکه هیچ مصدومیتی نداشته باشیم و در نهایت دوم ، سوم ، چهارم و پنجم شوم.باید روی کار (بدنسازی) امسالمان پیشرفت کنیم،فصل قبل ما برنامه ای کاملا متفاوت داشتیم و توانسته بودیم ۶ هفته ی کامل تمرین کنیم.سن و وضعیت زندگی بازیکنان هم تغییر می کند.فشار روانی هم نقش خودش را ایفا می کند، پس همیشه کمی مصدومیت خواهیم داشت.

 

آلگری بعد از باخت تیم به ورونا خیلی عصبانی بود، اما موضوع را ادامه نداد:

 

من فقط لازم بود یک بار (عصبانیتم را) به تیم بگویم، بچه ها باهوش هستند و می فهمند که اگر به آن شکل بازی کنند به هیچ جا نمی رسند. یک شکست بعد از 25 برد و 1 تساوی قابل تصور است، در واقع این باخت ها می تواند مفید باشد و در آستانه ی فینال عطشمان را به ما برگرداند.اگر می شد بازیکنان ۳ روز در تمرینات حاضر نشوند،اما بتوانند در بازی واقعی بازی کنند خوب بود این طوری بازیکنان بیشتری برای بازی آماده می شدند ، اگرچه تمرین را از دست می دادند.پل پوگبا باید تمرین کند چون باید فردا بازی کند.نباید ریتمش را از دست بدهد ، اگر قرار باشد اتفاقی بیفتد (مصدومیت) در هر صورت رخ می دهد.ما باید به تمرین ادامه دهیم تا تمرکزمان را از دست ندهیم ، قبل از ورونا ما به کارپی هم اجازه داده بودیم که ۱۰-۱۵ به سمت دروازه ی ما شوت بزند ، در حالیکه خودمان یک شوت هم نزده بودیم.بیایید تلاش کنیم که ذهنمان را متمرکز نگه داریم و با وضعیتی خوب فصل را تمام کنیم.همه اش یک بازی ذهنی اشت و هرچه بیشتر تمرکزتان را از دست بدهید ، بدتر می شود ، به خصوص الان!

 

او سپس در مورد خط دفاع یوونتوس توضیح داد:

 

در حال حاضر بهترین جایگزین برای بونوچی بارزالی است، اما ما می توانیم 4 دفاعه هم بازی کنیم. ما قبل از این دفاع 3 نفره با حضور بارزالی، روگانی یا اورا، یا کیه لینی را امتحان کرده ایم. بارزالی در آن بازی ها خوب عمل کرد چرا که در گرفتن و پخش توپ ها بسیار سرعتی عمل می کند. خصوصیات او و بونوچی با هم متفاوت است، چرا که او پاس های عمقی کمتری می فرستد اما همان ها را با کیفیتی بالا ارسال می کند.

 

مکس برنامه ی هفته ی آینده ی تیم را هم توضیح داد:

 

روز صبح یکشنبه قرار نیست تمرین کنیم، ان روز استراحت خواهیم کرد از آن روز به بعد تا عصر پنجشنبه که به رم سفر خواهیم کرد تمرین می کنیم. صبح جمعه با پاپ قرار ملاقات داریم، بعد در المپیکو تمرین می کنیم و نهایتا عصر شنبه بازی خواهیم کرد. باور اینکه تنها یک هفته با پایان فصل فاصله داریم دشوار است، انگار همین دیروز بود که فصل شروع شد حتما برای جشن قهرمانی ضیافت شام خواهیم داشت، یا در رستوران و یا در دیسکو!! اما زود تمامش می کنیم چون نمی خواهیم تا 5 صبح بیدار باشیم.

 

گفته می شود ماروتا بالاخره یک ترکوارتیستا خریداری خواهد کرد ، اما آلگری می گوید واقعا اهمیت ندارد :

 

ما به یک بازیکن بسیار با کیفیت نیاز داریم ، مهم نیست که در چه پستی بازی می کند ، این را به عهده ی من بگذارید ، من راهی پیدا خواهم کرد که بالاخره در برابر دفاع تیم را بچینم.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: